Partner | In het spoor van Ad van Goor

Over dit evenement

Categorie
VLM Partners
Organisator
Senioren Community
Datum en tijd
31 okt. 2024 13:00 - 17:00
Locatie
Amersfoort

Partner | In het spoor van Ad van Goor

SAVE THE DATE

De stichting 'In het spoor van Ad van Goor'  is voornemens elk jaar een lezing ter ere van Ad te organiseren.

Ad van Goor was een warm pleitbezorger voor het vakgebied logistiek. Op 11 november 2020 is hij overleden. De Stichting in het Spoor van Ad van Goor eert hem en vLm onderschrijft en ondersteunt dit initiatief van harte.
Door middel van een jaarlijkse lezing en andere activiteiten wordt er uitvoering gegeven aan verdere verspreiding van logistieke kennis en nieuwe inzichten in de logistieke keten. Een wens van Ad van Goor! 

De vierde lezing vindt plaats op donderdagmiddag 31 oktober 2024, te Amersfoort.

Dagvoorzitter Muriël van Alphen
De inleidingen zullen verzorgd worden door Muriël van Alphen die Ad van Goor heeft opgevolgd als mede-auteur bij het boek 'Werken met logistiek'. De negende druk van dit boek is recent verschenen en zal dan ook aanwezig zijn bij het event. Muriël zal ook de discussie leiden tussen de sprekers.

Praktische informatie
Datum: Donderdagmiddag 31 oktober 2024
Locatie: Sint Joriskerk, Amersfoort
Inloop: 13.00 uur
Aanvang lezingen: 14:00 uur
Einde lezingen: 16:00 uur

Na afloop een uitgebreide borrel met de bitterballen die Ad van Goor zo lekker vond.
De afgelopen jaren hebben veel deelnemers achteraf in kleine groepje gegeten met elkaar in een van de vele goede restaurants in het centrum van Amersfoort

Parkeergelegenheid
Parkeren kan vaak goedkoop in Amersfoort voor €7,50 bij Q-park Centrum Mondriaan. De looptijd van Q-park Mondriaan naar de Sint Joriskerk in Amersfoort is ongeveer 5 tot 7 minuten. De afstand is ongeveer 500 meter, en je loopt door het gezellige centrum van Amersfoort.

Toegang
De toegang is in principe gratis, dankzij onze gulle sponsoren. Echter, om de planning te vergemakkelijken en een goede opkomst te waarborgen, vragen we een aanmeldbijdrage van € 20 en € 2,17 administratiekosten. De 20 euro kan binnen een week na afloop worden teruggevraagd als u aanwezig bent geweest.

Net als voorgaande jaren is de toegang in principe gratis, dankzij enkele sponsoren.
Om de organisatie goed te kunnen plannen en ervoor te zorgen dat de aangemelde personen ook daadwerkelijk aanwezig zijn, vraagt de organisatie een bijdrage van €20.
Deze bijdrage kan na afloop worden teruggevraagd.

Je kunt je nu HIER aanmelden aanmelden voor deze bijeenkomst.

 


Gezien het reüniekarakter van deze bijeenkomst wordt er ook een namenlijst samengesteld. Deze zal alleen beschikbaar zijn voor de deelnemers, zonder enige toevoeging, zoals bedrijf en functie. Mocht dit op bezwaren stuiten, dan graag aangeven bij inschrijving.


📸 Bij evenementen worden persoonsgegevens genoteerd en foto en video opnames gemaakt. Wanneer je hierbij aanwezig bent, geef je de organisatie toestemming om deze informatie en beelden (foto en video) waar je op staat rechtenvrij te gebruiken voor communicatiedoeleinden.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien